In München is een nieuw digital marketing bureau gestart. Het nieuwe bedrijf Digital Globetrotters zegt een focus te legen op data en resultaten. Hoewel relaties belangrijk zijn, is uiteindelijk het resultaat doorslaggevend.
Digital Globetrotters heeft daarom een stricte procedure voor het aannemen van mensen. Er worden alleen echte experts aangenomen. Bedrijven waarmee wordt samengewerkt zijn partners. Elkaar helpen en out of the box denken helpt beide partijen verder.
Het bedrijf heeft een focus op digital marketing (zoals SEO, SEA, Facebook marketing) maar bekijkt alles vanuit een data gedreven invalshoek. Verschillende kanalen hebben verschillende KPI’s. “We kijken niet alleen naar het eindresultaat, maar ook wat campagnes hebben toegevoegd aan andere kanalen”, aldus de oprichter.
“Dit is hoe we het altijd hebben gedaan” is niet op ons van toepassing en wanneer onze klanten dit zeggen, zullen we bewijzen dat het anders mogelijk is. Wij geven om resultaten omdat dit uw bedrijf winstgevend maakt.
Digital Globetrotters kunnen u helpen met analyses, tagbeheer, omnichannel-transformatie. en nog veel meer onderwerpen op het digitale gebied. Met een internationaal team in München kunnen we multinationals ondersteunen of helpen om een multinational te worden die zich uitbreidt naar verschillende landen.
Veel kleine of grote bedrijven hebben problemen met digitale marketingMensen zijn zich niet bewust dat dit erg belangrijk is. Bijna 70% van de mensen die zoeken naar een product, zoekt eerst online (op hun mobiel).
Mensen inhouse worden meestal getraind voor offline marketing en beschikken niet over de vaardigheden. Het goede ding is dat er agentschappen zijn om hen te steunen. Slecht ding is dat deze bureaus soms mooie presentaties hebben en modewoorden gebruiken om bedrijven te overtuigen ermee te werken. Soms is ‘aardig zijn’ alles wat een bedrijf nodig heeft om een specifiek bureau te kiezen.
De resultaten zijn meestal slecht, maar worden als goed verkocht, omdat in het land van de blinde de eenogige koning is. Niemand begrijpt of geeft er om. Het bureau zal toch proberen meer diensten en uren te verkopen.
Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.